Лучшие и полезные предложения для вашей карьеры от нас, за которые мы готовы поручиться. Участие полностью бесплатное!
Балыкчинский городской центр общей врачебной практики приглашает на работу! (ЦОВП)
Имеются свободные вакансии по специальности в области медицины:
Врач приемного отделения, нарколог, психиатр, детский психиатр, кардиолог, хирург, офтальмолог, инфекционист, врач-инфекционист (врач-инфекционист), эпидемиолог, невролог, онколог, эндокринолог, функционалист, травматолог, подростковый гинеколог, реаниматолог-анестезиолог, терапевт, семейные врачи.
Двери открыты для тех, кто хочет работать!! Для получения информации обращайтесь по следующему адресу: г. Балыкчи, ул. Т. Океева, 94 3 этаж, офис 303 телефон: 5-05-19
____________________________________________________________________________________________________________________________________
в Балыкчинском отделении ОАО Кыргызтелеком имеется вакансии на должности:
Электромонтер ЛС ТС 3р., Водитель Жигули и Водитель ГАЗ-33023.
Требования: Иметь водительские права категории В, С, стаж работы не менее 3 года
Прохождение военной службы
Обращаться по тел. 50001, 50002
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Балыкчы шаарынын мэриясынын улук кызмат ордуна кадрлар резервине киргизүү үчүн административдик муниципалдык кызматынын орунуна ачык сынак жарыялайт:
(Башкы адис-юрист (У-Б) бош административдик муниципалдык кызмат орду)
улук кызмат ордунун кадрлар резервине төмөндөгү типтүү квалификациялык талаптар белгиленет:
1) кесиптик билимдин деңгээли:
— тиешелүү адистик (багыт) боюнча жогорку билим (юридикалык);
2) иш стажы жана тажрыйбасы:
— мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жалпы стажы 1 жылдан кем эмес же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;
3) кесиптик компетенттүүлүгү:
— төмөнкүлөрдү билүү:
Жалпы мыйзам актыларын:
- Кыргыз Республикасынын Конституциясын;
- Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын “Ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү” Мыйзамын;
- Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген “Кыргыз Республикасында иш-кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускамасын”.
Ошондой эле тиешелүү тармактагы мыйзамдарды:
— Кыргыз Республикасынын Административдик процесстик кодекси, Кыргыз Республикасынын Жарандык кодекси, Кыргыз Республикасынын Бузуулар жөнүндө кодекси, Кыргыз Республикасынын Жер кодекси, Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө”, “Жергиликтүү кеңештин депутаттарынын статусу жөнүндө” , “Аксакалдар соттору жөнүндө”, “Кыргыз Республикасынын администрациялык-аймактык түзүлүшү жөнүндө” Мыйзамдарын билүүсү зарыл.
- билгичтиги:
маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
аналитикалык документтерди даярдоо;
тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;
кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
эмгектин жаңы шарттарына көнүү;
- көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;
ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;
башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;
компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.
кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүүсү керек.
Тандоого катышуу үчүн төмөнкү документтер тапшырылат:
– өзүнүн арызы;
– резюме (электрондук почтаны көрсөтүү менен), өздүк таржымал (соттуулугу бар же жок экендиги жөнүндө маалыматты көрсөтүү менен);
– нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча билимин (бар болсо) ырастаган документтердин көчүрмөлөрү;
– нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин көчүрмөсү (иш стажы бар болсо);
– илимий даражаны жана илимий наамды (бар болсо) ыйгаруу жөнүндө документтердин көчүрмөлөрү;
– паспорттун көчүрмөсү.
Сынакка катышуу үчүн бардык каалоочуларга жогоруда көрсөтүлгөн иш кагаздарын көктөмөгө көктөп, Балыкчы шаардык коомдук-саясий гезитине жарыя чыккан күндөн баштап 10 жумушчу күн ичинде төмөнкү дарек боюнча тапшыруу керек:
Балыкчы шаары Ж.Абдрахманов көчөсү 252
Балыкчы шаарынын мэриясы 3-кабат 32-кабинет
Кошумча маалыматты 0394432771
Сынак өткөрүү датасы боюнча кошумча айтылат.